استراتژی برنامه ی ست که یک سازمان برای خویش می ریزد. بدون استراتژی، در مدیت اختصار همه چیز به ریخته و عملکرد، سیر منفی می گیرد. یک استراتژی کسب و کار، استراتژی بازاریابی یا استراتژی باید این نتایج را داشته باشد:

 

اولویت های مشخصی که برای کل قابل فهم است

نتایج واضحی که برای کل قابل اندازه گیری ست

دستورالعمل های واضح که هر آدم می تواند اتمام دهد

اهداف روشن که هر کس می تواند در جهت رسیدن به آنها کوشش کند

بدون استراتژی، تیم ها و مدیران بر پای بست، آنچه که در لحظه بهتر است، تصمیم گیری می کنند. نه به این علت که آنها خودخواه و یا کوته بین هستند، به این انگیزه که تصویر کلی و بزرگ سوداگری و بازار را ندارند. تیم شما باید موارد ذیل را بداند:

 

پروفایل مشتری ایده آل

تحلیل SWOT

استراتژی مشخص بازار

اهداف صریح سود-محور

وظایف و جایگاه های مشخص

برنامه عملیاتی

اغلب راهبرد های با مدیری شروع می شود که رقم رشد مورد تقاضای سرمایه گذاران، گسترش محصول جدید، ظرفیت عملیاتی یا عوامل دیگری را مبنا پیمان می دهدکه هیچ ارتباطی با ندارد. چشمداشت رشد وسط دسته ها و نیروها به شیوه ای برابر، مد نظر و یا بر پایه باورهایی بیشتر غلط بخش می شود. متأسفانه، این استراتژی های ضعیف بیشتر منجر به ویرانی روحیه، افزایش خستگی و افت نتایج پایانی کسب و کار می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان با آوش تک در ارتباط باشید.

دستورها و تقاضاهایی که از بالا می آیند، باید با استراتژی هایی کارآمد ترکیب شوند الی رشد مد نظر حاصل شود


akhbar tecnolozh10 استراتژی ,نتایج ,استراتژی ,بدون استراتژی، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرتال روانشناسی | سبک زندگی و مرکز خرید بلاگ ایران خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت کاف| کامپیوتر، آموزش و فناوری closed بهترین سایت