تلفنی: در تلفنی ما بدون اینکه مخاطب خویش را ببینیم کالا و فرآورده خودمان را به او معرفی می نماییم و کوشش می کنیم فرد مورد عقیده را قانع کنیم لغایت از ما کند. فقط ابزاری که در این نوع داریم صدا و لحن گفتگو ما است .

 

مزایای تلفنی چیست؟

 

تعداد ویزیت اغلب در موعد کمتر، کاهش خرج های رفت و آمد که در بسیاری از سازمان ها، و شرکت ها از این نوع کاربرد می شود و اگر به درستی اتمام شود می تواند درآمد ها سازمان را بسیار افزایش دهد و در خرج های آن نیز صرفه جویی زیادی داشته باشد.

 

دیدگاه شما نسبت به بازاریابی های تلفنی چیست؟

 

متاسفانه بسیار گواه این بودم که ویزیتورهای تلفنی با بنده تماس گرفته اند و بدون هیچ مقدمه یا ایجاد ارتباطی آغاز به معرفی و فروختن محصول خویش کرده اند و بعد از اینکه چند دقیقه پشت سر هم صحبت کرده اند و استجابت بنده هم منفی بوده تلفن را حتی بدون خداحافظی قطع کرده اند. وقتی از افرادی که بدون هیچ گونه اطلاعات و آموزش درستی به عنوان نیروی تلفنی که معرفی گر سازمان ما هستند بهره‌گیری می کنیم نه فقط نخواهیم داشت، دیدگاه افراد را نیز ویران می کنیم.

 

چگونه می توانیم با بدن صدای پسندیده روی مخاطبین کارایی مثبت بگذاریم؟

 

ابزاری که در تلفنی داریم، روش گفتگو کردن ما، تن صدا و توانایی هدایت گفتگو به سمت مثبت است اگر به راستی از این دست موزه استفاده نکنیم متاسفانه نمی توانیم کامیاب باشیم. خواهشمند است روی تن صدای خود شغل کنید حتما چند بار صدای خودتان را ضبط کنید و اگر صدای شما ناتوان است، خشن است، لحنتان پسندیده نیست، یا سرعت گفتگو شما بسیار بالا و یا بسیار آهسته است حتما نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

 

در اثناء تماس تلفنی تبسم بزنید لغایت صدای بهتر، روشن تر و رساتری داشته باشید.

 

حتما مکالمات تلفنی مهم را به صورت ایستاده سپریدن دهید در این حالت بازتاب مغز بسیار بهتر خواهد بود.

 

حتما در هنگام مذاکره تلفنی کاغذ و اتوماتیک داشته باشید و مهمترین موارد را یادداشت کنید.

 

قبل از تماس تلفنی تمامی اطلاعات و کاتالوگ های مورد احتیاج و در ضمن جواب سوالات احتمالی را کنار دست خودتان داشته باشید. اصلا نباید مشتری خودتان را چشم براه بگذارید.

 

حتما در هنگام مذاکره اسم بیننده خود را بپرسید و آن را در حین مذاکره بیان کنید.

 

از به کار بردن کلمات عامیانه و غیر رسمی متمایز امتناع کنید، با نزاکت و ارج با مشتری گفتگو کنید، از شوخی های بد پریز کنید چراکه شما نماینده یک سازمان هستید و شیوه صحبت شما معرف سازمان شما است.

 

از خندیدن با صدای بلند امتناع کنید.

 

سعی کنید شنونده نکوداشتن باشید، نکات ذکر شده بدست مشتری را یادداشت کنید و دوباره آنها را در مکالمه بکار ببرید.

 

مکالمه را با صحبتی پر دلیل و خوب تمام کنید و الی فرد مورد روبرو تماس را قطع نکرده است شما گوشی را قطع نکنید.

 

نحوه پاسخگویی به تماس های تلفنی باید چگونه باشد؟

 

حتما لغایت زنگ سوم گوشی را بردارید. پر انرژی سازمان خویش را معرفی کنید و با سلام و احوال پرسی گرم از مشتری خویش پیشباز کنید. دلیل تماس مشتری و اسم او را بپرسید، اگر فرد باره عقیده در حال آماده حضور نداشتند شما پیغام مشتری را دریافت کنید و در نخستین فرصت به فرد مورد عقیده انتقال دهید. حتما اگر قولی می دهید که تماس خواهید گرفت آن را اتمام دهید الی حس خوبی مشتری نسبت به سازمان شما داشته باشد.

چگونه بازاریابی و تلفنی انجام دهیم؟

آیا می دانید نگرش و برداشت یک بیننده که برای اولین بار با ما تماس گرفته است از روی شیوه پاسخگویی ما به تلفن است؟

 

دوستان عزیز این نکته را مد نظر داشته باشید اگر مشتری با ما تماس بگیرد و تلفن را دیر پاسخ دهیم و پس از پاسخگویی به صورت کاملا غیر چیره دست پذیرش فرد را بدهیم بدون شک اصلا نقطه نظر مناسبی نخواهد داشت و براحتی مشتری را از دست خواهیم داد. زیاد دیده شده است که شرکت ها یا گاه ها تبلیغات بسیار زیادی سپریدن داده اند اما زمانیکه مشتری با آنها تماس گرفته به انگیزه تصادف نا مناسب یا پاسخگویی لاغر صورت نگرفته و به نوعی خرج های تبلیغاتی هدر رفته است.


akhbar tecnolozh10 تلفنی ,مشتری ,داشته ,حتما ,سازمان ,صدای , تلفنی ,داشته باشید ,تماس گرفته ,هنگام مذاکره ,یادداشت کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب کوینز - کسب درآمد از ارز های دیجیتال و اینترنت trinityzstwi475 Zuhause پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی 98/99 5bestbeauty نگاه به زیبایی ماشین های لوکس دانلود برای شما